Oudot tapani

Pakko välillä laittaa blogiin jotain vähän kevyempääkin,ettei tämä muutu pelkäksi hyperemeesipäiväkirjaksi...

Olen monesta blogista lukenut hauskoja postauksia kummallisista tavoista ja hihitellyt mielessäni. Jokainenhan meistä väittää olevansa ihan tavallinen eikä muka omista mitään kummallisia tapoja tai tottumuksia. Niin minäkin väitin vielä taannoin lukiessani eräästä blogista listausta kyseisen bloggaajan hassuista tavoista. Mies ratkesi nauruun ja totesi,että kyllä niitä sullakin kuule on. Ensin meinasin inttää vastaan mutta..

Mitäs sanotte näistä?

#Aina kun ajan räpsyn ohi,mun on pakko ottaa pöljä ilme kasvoille JOS se vaikka räpsähtäis. Tiedä sitten paljonko hävettäisi mennä poliisilaitokselle tunnistamaan oma pöljä naamansa.

#Mä laitan kahvin sekaan viinirypäleitä aina kun niitä sattuu olemaan. Tästä syytän isääni. Hänellä on montakin omituista makumieltymystä, joista osa on (valitettavasti)periytynyt. Pakastetut viinirypäleet muuten on myös aivan sairaan hyviä. Kannattaa kokeilla vaikka molemmat kuulostavat oudoilta,myönnän.

#Oudoista makumieltymyksistä puheenollen.. Tykkään välillä järkyttää ihmisiä laittamalla sinappia makaronilaatikon päälle. Se on jostain syystä monien mielestä aivan järkyttävää,vaikka oikeasti en kyllä ymmärrä miksi siihen aina sitä ketsuppia vain pitäisi laittaa. Siinähän on lihaa ja makaroonia,miksei siihen sopisi sinappi siinä missä ketsuppikin?

#Hissi,jossa on peili ja joka on tyhjä. No hei,tottakai mä ilmeilen siellä. Kuka muka ei ilmeile? Sitten äkkiä naama perusasetuksille,kun joku muu tulee kyytiin. Ihan aina en ole ehtinyt saada naamaani järjestykseen vaan olen jäänyt ns.kiinni ilmeilystä.

#Hisseistä puheenollen. Mulla on "pieni" hissikammo. Mieluummin kävelen,kun käytän hissiä. Aina kun vain mahdollista.

#Ja kammoista puheenollen:En ikinä istu metrossa selkä vasten toista ihmistä. Muistan vieläkin elävästi ne uutisoinnit siitä hullusta metromurhaajasta,joka iski toista kirveellä selkään..Hyi rutto.

#Mun pahin painajainen ois varmaan se,että eksyisin yksin pimeään metsään. Kuolisin ihan varmasti puhtaasti kauhuun.

#Pimeän metsän kammosta huolimatta tykkään metsästä ja olen aktiivinen lintu/eläinbongari. Lapsistakin on pikkuhiljaa kuoriutumassa hyviä aloittelevia lintubongareita..

#Suojatietä ei voi ylittää muuten kuin niin,että astuu pelkästään valkoisille viivoille. Ja jos tienpientareella on pieni "koroke"/reunus/mikä se nyt onkaan,niin tottakai mä kävelen sitä pitkin. Välillä kyllä nolottaa kun skidit kävelee kiltisti tietä pitkin ja äiti keikkuu pientareella,muttaaaa...Lapsi on terve kun se leikkii?

#Rakastan omituisia lämpimiä voileipiä(ihan ei raskaanakin siis)! Mun mielestä lämpimään voileipään voi laittaa vaikka mitä. Esimerkiksi kinkku,nektariini ja juusto oli joskus kokeiltava pippurilla hunnutettuna. Ei jatkoon,mutta kaikkea voi kokeilla kerran..

Löytyykö joltain muulta samoja outoja tapoja?

Kommentit

Suositut tekstit