Pari sanaa rakkaudesta

Vähän vajaa vuosi sitten juhlimme kymmenettä hääpäiväämme. Sydän oli täynnä valoa,riemua,toivoa ja rakkautta. Tästä vuodesta piti tulla se paras koskaan. Tulikin aivan jotain muuta:paljon iloa,mutta myös suurempaa surua ja voimattomuutta,kuin koskaan olemme kokeneet. Viime aikoina sydän on tuntunut tyhjältä. Jotain sinne kuitenkin jäi  vuoden takaisesta ja se oli se tärkein,rakkaus. Rakkaus miestä ja lapsia kohtaan.

Meidän rakkaudessamme on jotain erityistä,pyhää. Olen tehnyt ehkä jotain oikein, kun löysin sut. Niinhän tietenkin jokainen pari toki ajattelee,että juuri se heidän rakkautensa on ainutlaatuista. Ja niin sen kuuluu ollakin,koska jokainen rakkaustarina on juuri sitä,ainutlaatuista.

Sä näät mun läpi ja sun edessä mä voin olla aito,rakkaani. Ja silti sä oot mun vieressä. Ja välillä edessä,vetämässä läpi vaikeuksien,tai takana pitämässä pystyssä,kun elämä puhaltaa liian lujaa päin näköä. Tuot mulle pätkiksen,kun oon ihan loppu ja hierot mun jalkoja,koska tiedät mun rakastavan sitä. Iltaisin kun nukut,paan kädet ristiin ja katson kattoon. Jos montaa asiaa olenkin elämässäni katunut,niin koskaan en sitä,että löysin sut.

Mulla on pala kultaa.

Kommentit

Suositut tekstit