Endorfiiniputki

Ihana Elina endorfiinikoukussa-blogista pohti instagramissaan marrasputken aloittamista. Marrasputkihan somessa tarkoittaa ainakin sitä,että käy mustan marraskuun jokaisena päivänä juoksemassa edes vähän. Itsekin olen joskus aktiivisina maraton-aikoinani osallistunut haasteeseen ja kieltämättä se antoi silloin potkua mustaan marraskuuhun.

Nyt tämän kipeän olkapään kanssa ei paljon juosta,mutta Elinan miettimä "joka päivä marraskuun ajan ulkoilua ja rauhoittumista pelkästään itsensä kanssa" kuulosti mun mielestä täydellisesti just siltä,mitä tämä musta sairaslomamarraskuu mun kohdalla tarvitsisi.

Joten mä oon messissä! Tänään pyysin miestä pukemaan mulle kengät jalkaan ja auttamaan takin päälle ja kävin hurjan vartin kävelyllä. Mutta eikös sitä sanota,ettei roomaakaan päivässä rakennettu?

Kuka lähtee mukaan endorfiiniputkeen?



Kommentit

Suositut tekstit