Isäinpäivä

Mun elämässäni on monta hienoa miestä,isähahmoa. Mulla on kaksi ihanaa,rakastavaa ja lempeää Pappaa,joista toinen katselee nykyään meitä jäljelle jääneitä pilven reunalta. Tänä isäinpäivänä ensimmäistä kertaa koskaan,en voi soittaa hänelle ja onnitella.

Mun oma isä,jolle olen aina se pikku-Nenna. Isä on se,jolle soitan kun hätä iskee,oli kellonaika mitä tahansa. Jos auto hajoaa,ajokortti vanhenee,talossa on jotain kränkkää tai jos mua muuten vaan nyppii,on iskä se,jolla on aina tilanteeseen kuin tilanteeseen joku ratkaisu. Joskus se on vain tiukka halaus ja lause"asioilla on tapana järjestyä", mutta koskaan ei ole isä tainnut neuvonsa kanssa väärässä olla. Papan roolistaan isä nauttii myös suuresti. Tulen aina yhtä hyvälle tuulelle,kun seuraan noita kolmea. Milloin ne rakentelee puusta jotain,milloin näpertelevät elektroniikkaa. Ja kalaan pojat saavat papan aina houkuteltua.

Ja E,poikieni isä. Voi,sinulle minulla ei ole edes sanoja kertomaan kuinka paljon sinua isänä arvostan. Sinulla on aikaa poikasille,he eivät vailla rakkautta kasva. Neuvot matikassa,otat pojat mukaan kaikkeen touhuiluun. Hakkaatte halkoja,kokkaatte,leivotte,teette tulet saunan pesään,pidät sylissä ja luet pojille iltaisin Harry Potteria. Arvostan sinua suuresti.

Hyvää isäinpäivää kaikille iseille&papoille!

Kommentit

Suositut tekstit